U kunt zich afvragen of we moeten klagen, en of de genoemde zaken uit deel 1 en 2 nu werkelijk zo tastbaar zijn voor de gemiddelde bewoner van onze gemeente. “We hebben het toch goed?” hoor je dan wel eens, en ook: ”We staan er als gemeente financieel toch prima voor?”

Peter Gijsbertsen: ‘Ik vind dit een van de mooiste stukken van Schubert. Ik heb het in Den Haag vertolkt. Ik vind het bijzonder dat ik nu in mijn nieuwe woonplaats kan laten horen.
Het park is het gehele jaar geopend tussen 8.00 en 24.00 uur. Leden kunnen op elk moment vrij tennissen en er worden verschillende competities, clubkampioenschappen, toernooien, husselavonden en andere gezellige evenementen georganiseerd. Er zijn ook speciale activiteiten voor de jeugd, zoals toernooien en een gezellig tenniskamp.
