We gaan weer wandelen!!
Op 2e Paasdag, maandag 28 maart, gaat de 5km, 10km en 22km weer gelopen worden in en om het mooie Haaren. We hebben weer ontzettend leuke routes uitgezet die op vele plaatsen worden opgeluisterd met een hapje, een drankje en muziek dankzij onze vele Haarense sponsoren.
Inschrijven kunt u t/m 20 maart voor inschrijving KLIK HIER
Schrijf tijdig in want het aantal inschrijvingen is gelimiteerd!
Hopelijk tot 2e Paasdag!!




































