Geen kermis-vuurwerk
OISTERWIJK – 19 juli 2022. Na overleg met de provincie hebben we helaas moeten besluiten de vuurwerkshow van morgen (woensdag) af te blazen.
Vanwege de droogte is het niet verantwoord. We begrijpen ieders teleurstelling, maar rekenen op jullie begrip.
Bron: Gemeente Oisterwijk






































