
Op 14 juli organiseert de OVH voor de 5de keer de ondernemersborrel. Hier zijn alle ondernemers van de gemeente Haaren welkom ongeacht of zij lid zijn van de OVH. De ondernemersborrel is dit jaar bij De Heeren Janssen in Helvoirt. Vanaf 20:00 uur bent u van harte welkom! Foto’s: Stan van Drunen
De Rode Kruisgasten kwamen uit Oisterwijk, Moergestel, Haaren, Esch Biezenmortel en Helvoirt. De trip ging naar Appeltern alwaar de koffie klaar stond bij Moeke Mooren. Na een voortreffelijke lunch werd er ingescheept op de rondvaartboot “De Sluizer”. Een vaart van ruim 2 uur langs diverse Hanzesteden aan de Maas. Aangezien het prachtig weer was werd er volop genoten van het mooie uitzicht en vele gasten hadden een plek gekozen boven op het dek en met een drankje erbij was het een feestelijk gebeuren. De terugweg weer met de bus langs de mooie dijken en dorpen was een lust voor het oog. Tevreden was ieder rond 6 uur weer thuis en kan men terug kijken op een mooie dag. Het bestuur van het Rode Kruis bedankt tevens alle vrijwilligers die zich ingezet hebben voor deze doelgroep. De Stichting De Schuur heeft tevens gesponsord voor deze dag.
Foto:Toon Diepstraten. Het schilderij is van dezelfde libelle (Marcel Silvius) als het beeld.(Jan Osinga).
De meisjes tot 12 jaar verloren de finale nipt van Buel Berlicum. Hierdoor werden de meisjes tot 12 jaar van Team Coolen ook tweede van het district.
Met het Zuid Nederlands kampioenschap voor jeugdteams is een einde gekomen aan het wedstrijdseizoen van Team Coolen. De komende weken staan de examens en de kampen op de agenda. Op de wedstrijdtrainingen wordt natuurlijk nog gewerkt naar het NK voor de meiden. In de zomervakantie zal worden getraind volgens het zomerrooster wat binnenkort op de website te vinden is.