Het is mogelijk om hier op de nieuwssite van Haare...
Start Inloopcafé in den Domp
Op woensdag 18 november was het zover. Er vond een kennismakingsmiddag plaats in ontmoetingscentrum den Domp in Haaren over het starten van een inloopcafé voor cliënten van Reinier van Arkelgroep of van Cello cliënten, die zelfstandig wonen in één van de vier kernen van de gemeente Haaren.
De volgenden personen waren aanwezig: één Cello cliënt, één cliënt van de Reinier van Arkelgroep, Mirjam van der Meij met een collega namens de gemeente, de eigenaar van Tuinderij de Es, Harry van Hal namens de wmo adviesraad van de gemeente Haaren. Liesbeth, Petra, Jessika, ikzelf en Ini van Hal, namens de werkgroep Inloopcafé. Ini van Hal zal mij gaan helpen met het Inloopcafé. Het was een zeer gezellige middag, die duurde van 14:00 – 16:00 uur. We hebben gezellig met elkaar gekletst.
We hebben afgesproken, dat we gaan starten op maandag 18 januari 2016 van 17:00 – 19:00 uur in ontmoetingscentrum den Domp te Haaren. We beginnen dus met drie personen en hopen dat zeker uit te breiden naar tenminste tien personen. Mocht u tot de doelgroep behoren dan bent u natuurlijk van harte welkom. Namens de werkgroep Inloopcafé: Bert de Paauw.
Je kunt je reactie via mail aan mij doorgeven. Mijn mail adres is: a.de.paauw3@kpnplanet.nl
Vast bedankt.